حتی یـــــــک روز هم خاطرم را در ذهنش تاب نیاورد

قلبش برای دیگری تــــرانه  تپیدن سر داد

آن که ادعای دوست داشتن میکرد

و

من

ذره ذره مـــردنــــــــم را به نظاره نشسته ام

...

 

 



نظرات شما عزیزان:

ریحانه
ساعت2:21---30 تير 1392
سلام عسل جان
نماز و روزه ایشالله قبول باشه
خیلی خوشحال شدم نظرتو دیدم
منم لینکت کردم
بازم منتظرتم
قربانت
یاعلی


sami
ساعت14:55---29 تير 1392
http://3stepslover.loxblog.com

ادرسش اینه




پاسخ:مرسی لینک شدی :)


sami
ساعت4:03---29 تير 1392
ادرس ایمسلمو اشتباه دادهب ودم ولی تو بقیه فید ها درسته راستی من لینکت کردم
پاسخ:سلام سامی ممنون به خاطر نظرا و لینکت منم میخوام لینکت کنم ولی فکر کنم آدرس وبو اشتباه گذاشتی چون چنین صفحه ای پیدا نمیکنه. :(


رامین
ساعت2:13---29 تير 1392
هر عاشقي در آرزو و حتي بي تاب دريافت پاسخي از معشوق است، ولي عاشق راستين در عين اين آرزو، هرگز چيزي نمي خواهد؛ هيچ، به جز مجوز ماندن و پيوستگي حضور.

اگر حتی ذره ای خوبی درتومانده مواظبش باش از بین نرود موفق باشی.
پاسخ:مرسی، شما هم موفق باشی :)


میثم
ساعت21:54---28 تير 1392
سلام ابجی گلم وبت حرف نداره به منم سر بزن نظرت در مورد تبادل لینک چیه به وبم بیا و خبرشو بهم بده
پاسخ:سلام مرسی :) حتما بهتون سر میزنم.
پاسخ:ولی آدرس وبتو نذاشتی ;)


ZAHRA
ساعت19:16---28 تير 1392
سلام عسل جون وبلاگ قشنگی داری ب منم سر بزن برای زیبایی وبلاگم کمکم کن

WWW.ZAHRA-LOXBLOG.COM
پاسخ:سلام زهرا جون مرسی


ashk naz
ساعت18:17---28 تير 1392
سلام وبت قشنگه.خوشحال میشم به وبم سر بزنی.باتبادل لینکمموافقم.یادت نره به وبم سر بزنی.تنبلی نکنیا.بابای
پاسخ:سلام عزیزم حتما سر میزنم :)


رضــــا
ساعت3:57---28 تير 1392
خیلی ممنون منم شمارو لینک کردم حتما هم بهتون سر میزنم.

درضمن نماز روزه هاتونم قبول باشه.التماس دعا
پاسخ:ممنون همچنین :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: